Search
Close this search box.

חדרי שינה יוקרתיים

תמונה של חדרי שינה יוקרתיים

חדר השינה הוא אחד החללים האישיים ביותר בבית. זה המקום שבו אתם נרגעים ונטענים מחדש, אז למה לא להעניק לו את מלוא תשומת הלב?

אבל לפני שאתם חושבים על קניות כדי לשדרג את חדר השינה שלכם, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את החלל שלכם ליוקרתי יותר, ממש כמו אותם חדרי שינה יוקרתיים שאתם רואים באינטרנט.

חדרי שינה יוקרתיים הוספת שטיח

חדרי שינה יוקרתיים מקושטים בשטיחים איכותיים שמוסיפים מרקם וחמימות. ואכן, הוספת שטיח היא אחת הדרכים הקלות ביותר להעצים את הסגנון של חלל השינה. בין אם אתם מעדיפים שטיח פרחוני או מאופק יותר, שטיח אופנתי יכול ליצור יוקרה בחדר השינה שלכם בן רגע.

  • להוסיף יצירת אומנות

בחדרי שינה יוקרתיים אפשר למצוא יצירת אומנות אחת או שתיים. הצגת יצירת אומנות בחדר השינה, בין אם זה פסל, צילום או תמונה על הקיר, יכולה להבליט את הסגנון שלכם. לפעמים, במקום לתלות את היצירה על הקיר, אפשר להשעין אותה כך שתיצור אמירה חזקה יותר.

עוד מאמרים:

סידהארתא >> 

עיצוב בתים תמונות >>

להוסיף כריות קטיפה

יש משהו מאוד יוקרתי בכמה כריות קטיפה ׳זרוקות׳ על המיטה. חדרי שינה יוקרתיים הכוללים כריות, הופכים את החלל מחדר ׳יומיומי׳ למפלט מדהים המחקה את המלונות המפוארים ביותר.

  • להוסיף גוף תאורה תלוי

הוספת נברשת זוהרת או גוף תאורה מודרני המשתלשל מהתקרה, יכולה ליצור אמירה עיצובית, כמו זאת שאפשר לראות בצילומים של חדרי שינה יוקרתיים בפינטרסט. לא צריך להוציא יותר מדי כסף על התאורה, ניתן למצוא גוף תאורה במחיר סביר שיתאים באופן נפלא לחדר השינה היוקרתי והמפנק שלכם.

לחשוב מחדש על שידת הלילה שלכם

אם כמו ברוב חדרי השינה, גם על השידה שלכם יש אוסף של פריטים חיוניים, כמו קרם ידיים, חוטים להטענת הטלפון, כוס מים, או ספר שהתחלתם לקרוא, נראה שהגיע הזמן לחשוב מחדש כיצד כל הפריטים האלה מוצגים שם לראווה. אפשר להסתיר כמה מהדברים במגירה, ולהניח על השידה מגש יפהפה ובו כמה פריטים קטנים וחיוניים.

  • התמקדו בפריט שיוצר ׳הצהרה׳

בכול חדר שינה יש פריט מרכזי כלשהו, כמו מסגרת מיטה מעץ כהה, שידה מדהימה צבועה בזהב או כורסת קטיפה. נסו לקבוע מה יהיה המוקד בחדר השינה שלכם. אל תעמיסו יותר מדי רהיטים על חדר השינה. במקום זאת, תנו לכול פריט אפשרות לעמוד בפני עצמו.

נסו לשמור על שטח רצפה ריק

אולי זה נראה לכם יותר כמו טיפ של סדר וניקיון, אבל אי אפשר להתעלם מחשיבותו. חדר שינה עמוס אף פעם לא ייראה יוקרתי. אז הדרך ליוקרה מתחילה בשמירה על שטח רצפה נקי ומסודר, בלי כבלים, בלי ספרים ובלי בגדים זרוקים.

לבסוף, שקלו לקנות כמה קופסאות מעוצבות שיוכלו להכיל את הפריטים הקטנים, ולהשאיר את החלל מאורגן להפליא ובעיקר, יוקרתי!

צריכים ייעוץ לעיצוב הבית? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן