עיצוב בית | עיצוב דירות

איך לעצב בית ודירות בצורה הנכונה

בית הוא המקום שאנו גרים בו. זה המקום הבטוח שלנו שאנו רוצים להרגיש בו טוב ונעים. אז לא משנה אם אתם גרים בבית גדול, בדירה מרווחת או דירה קטנה, את כולם ניתן לעצב בתקציבים שונים. בכתבה הבאה נדבר על עיצובים בבתים ודירות.

עיצוב בית משפחתי

עיצוב בית הוא עיצוב שצריך לכלול את צורכיהם היום יומיים של כל בני המשפחה. אם מדובר בבית של משפחה עם ילדים קטנים, עיצוב הבית צריך להיות פרקטי ומותאם אליהם. ידוע כי בית עם ילדים קטנים, הוא בית שהתחזוקה בו מאתגרת יותר. ספות בהירות ושטיח בגוון בז’ הם לא אופציה. 

עיצוב בית - עיצוב בית בצבעים חמים

מומלץ להתאים את חלל הבית המשותף לצבעים שמותאמים עבור ילדים קטנים. ניתן ליצור כחלק מעיצוב הבית פינות משחקים או חדר משחקים מפנק.

עיצוב בתים יוקרתיים

עיצוב בתים יוקרתיים הוא עיצוב פנים שאין בו פשרות. כל בחירה יש מאחוריה מחשבה עיצובית המותאמת לשאר העיצובים בחדר. לכל חדר יש את התפקיד שלו והוא מעוצב בהתאמה. 

כך לדוגמא, חדר שמוגדר כחדר עבור ילד מתבגר, יעוצב בהתאם לגילו, התחביבים שלו והצרכים היום יומיים שלו. בעיצוב בתים יוקרתיים שיש בהם חצר, לרוב עושים גם פיתוח חוץ והוא נחשב לחלק בלתי רגיל מעיצוב הבית.

עיצוב דירות

עיצוב דירות הוא עיצוב מיוחד, אנו בבלוג שלנו ממליצים להתחשב בחלל הקיים שלא תמיד גדול מאוד. אחת מהעצות הטובות ביותר בעיצוב דירות הוא להכניס צבע בעזרת אקססוריז. כלומר, ללכת על שני גווני רקע בבית שלרוב הם לבן או קרם ואליהם להוסיף גוונים חזקים יותר כמו חרדל, טורקיז, כחול, ירוק. גוונים אלו יכניסו חיים בחלל ויהפכו אותו למעוצב ושמח.

אם יש ברשותכם תקציב גדול יחסית תוכלו לעשות שיפוץ קל ולהוסיף אזורים מעוצבים באופן מיוחד. כמו כן, ברוב הדירות כיום יש מרפסות, מומלץ כחלק מעיצוב הדירה לעצב גם את המרפסת.

לסיכום, כל חלל ניתן לעצב גם אם מדובר בדירה קטנה או בית גדול ויוקרתי. כל מה שצריך להתאים את העיצוב לדיירי הבית וכך הוא יהיה מושלם.

עיצוב דירות עיצוב דירה מודרנית

מאמרים נוספים

עיצוב פנים מאמרים

דילוג לתוכן