עיצוב דירות קטנות

דירות קטנות

דירות קטנות הן דירות שהחדרים בהם קטנים מאוד והם צריכים להכיל את כל הדברים שנחוצים לנו כדי לחיות. בדירות קטנות יש נטייה לבלאגן, בגלל חוסר במקומות אחסון, אך כיום יש פתרונות נהדרים לעיצוב דירות קטנות שיהפוך את החלל לנעים, מעניין ומעוצב. במאמר הבא נדבר על עיצוב דירות קטנות וניתן מספר טיפים בנושא.

עיצוב דירות קטנות – אחסון נכון

עיצוב דירות קטנות יכול להיות בעיה רצינית בכל הנושא של האחסון, כי למעשה יש קושי במקום כדי להכניס ארונות רחבים. אז איך בכל זאת ניתן לפתור את הנושא הזה וליצור סדר בבלאגן? בעזרת אחסון נכון. כיום ניתן לייצר מדפים ותיבות בדרכים שונות המשמשים לשני דברים יחד.

עיצוב דירות קטנות עיצוב סלון
מטבח קטן עם מקומות אחסון רבים

כך לדוגמא, בסלון קטן, ניתן לשים שולחן שמאפשר לאחסן מתחתיו ספרים וכך לחסוך במקום של ספריה גדולה ומסורבלת לחלל הקטן. דוגמא נוספת היא ליצור מדף ארוך עליו לספרים. עוד אחסון נהדר הוא מיטות שיש להם ארגז מצעים שניתן להשתמש בו למצעים, כריות, שמיכות וכדומה.

צבעים בהירים להגדלת החלל

עיצוב פנים של חללים הוא נושא חשוב מאד וחשוב  לדעת כי צבעים כהים מקטינים את החלל וצבעים בהירים מגדילים אותו. לכן אנו ממליצים לבחור בצבעים בהירים עבור קירות הבית והרצפה וצבעים כהים לאקססוריז שיוסיפו גוון. זוהי דרך מצוינת לגרום לחלל קטן להיראות גדול. דרך נוספת היא הכנסת מראות שאף הן יוצרות מראה רחב וגדול יותר.

לא לאגור דברים

אחד הדברים החשובים ביותר ב- עיצוב דירות קטנות הוא לדאוג לזה שאנו לא אוגרים דברים שלא נשתמש בהם. לפעמים יש לאנשים את הנטייה לשמור דברים שהם לא זקוקים להם, דבר שיוצר המון בלאגן בחללים קטנים. לכן חשוב מידי פעם לעשות סדר ולהיפטר מכל מה שלא משתמשים בו יותר.

לסיכום, יש שלושה דברים חשובים כאשר עושים עיצוב לדירות קטנות. תחילה יש לנסות לדאוג לאחסון שלא תופס מקום. ניתן לעשות זאת בעזרת חללי אחסון שמשמשים גם כרהיט. שנית, יש להשתמש בגוונים בהירים שמגדילים את החלל והכי חשוב, כדי לשמור על הסדר, יש ללמוד לא לאגור דברים שאנו לא משתמשים בהם.

חדר שינה קטן בעיצוב מיוחד

מאמרים נוספים

עיצוב פנים מאמרים

דילוג לתוכן