ההבדלים בין ברזי אמבטיה לברזי מטבח

תמונה של ההבדלים בין ברזי אמבטיה לברזי מטבח

זוהי עובדה מוגמרת כי השימוש בברזים בבית, אינטנסיבי יותר מכל מתקן אחר. כל הברזים כולם, יש להם אותה פונקציונאליות של אספקת מים ובכל זאת קיימים הבדלים בין ברזי אמבטיה לברזי מטבח.

במיוחד שרוצים לעצב את הבית צריכים להכיר בצורה הטובה ביותר את עולם הברזים, למרות שרבים בטוחים כי הברז לא מהווה פריט עיצובי, יש לו משקל מאוד גדול בעיצוב הכולל והוא יכול להיות זה שישנה את כל התמונה העיצובית של המטבח או האמבטיה שלכם. אז תנו לברז את המקום שמגיע לו כי אחרי הכל זה הולך להיות הדבר שאתם תשתמשו הכי הרבה.

ההבדלים הבולטים

ברזי אמבטיה קטנים יותר מברזים למטבח. המתקן המרכזי של הברזים בפועל, מגיע לאורך של כ-20 ס”מ במטבח ואילו 10 ס”מ באמבטיה.

לברזי המטבח, יש לעיתים פונקציות נוספות של ברז נשלף, מתקן סבון ועוד.

 

הקשתות של הברזים שונות מאוד בין הברזים. קשת של ברז מטבח גדולה יותר ומאפשרת שטיפה יעילה של כלים מאוד גדולים, שיכולים להיכנס מתחת לברז. בברזי אמבטיה, כמעט ולא יהיה עיצוב קשתי שאף אינו יעיל במיוחד במילוי האמבט.

 

מגוון העיצובים, הסגנונות והחומרים של ברזי אמבטיה, מועט יותר מאלה של המטבח. ברזי המטבח משחקים תפקיד עיצובי בנוסף לכל, במוגמרות המושלמת של העיצוב הכללי. לרוב, המטבח נחשף לעיניי כל משום שהוא החלק המרכזי בבית, ולכן קיים הרצון לתת לברז שלו את הבמה הראויה. ברזי אמבטיה משמשים חדרים אינטימיים יותר, שהתנועה אליהם היא של בני הבית במאת האחוזים.

 

עוד הבדלים

 

ברזי האמבטיה נוטים להתמקד בשימושיות ועמידות והם מקובעים יותר סביב חומרים ספציפיים, שמבטיחים להם אריכות חיים.

 

אין ספק שלפונקציונאליות יש יותר משמעות כשמדובר בברזי מטבח. לא קיימים ברזי אמבטיה שקיימת להם גמישות תנועה של 360 מעלות, כפי שקיימים במטבח. בנוסף, במטבח ניתן למצוא ברזים נשלפים מסוגים שונים, הפעלות ללא מגע ומגע.

 

אופציות נוספות

 

במטבח קיימת אופציה של שינוי זרימה מים בעוד שבאמבטיה הזרימה היא קבועה. טווח ההגעה של הזרימה, רחב יותר כשמדובר במטבח, ואילו באמבטיה הטווח קבוע. 

בניגוד לחשיבה כי קו המים זהה באמבטיה ובמטבח, הרי שקיימים הבדלים גם במקרה זה.

 

קווי אספקת המים באמבטיה, בנויים נחושת לרוב, והם מוצמדים לחלק העליון של הברז, ולפעמים מוסתרים בתוך הקיר. קווי האספקה של ברזים נשלפים למטבח, נמצאים בתחתית, ומגיעים לברזים דרך חורים בכיור, הם חשופים ונמצאים מתחת לכיור.

 

ההתקנה של שני סוגי הברזים, מורכבת. התקנת ברזי אמבטיה אורכת זמן רב יותר ודורשת עבודה מרובה. בניגוד, התקנת ברזי מטבח פשוטה יותר ויכולה אף להתבצע באופן עצמאי.

 

שימוש צולב

מן הסתם, ולאור האמור, לא ניתן לעשות שימוש בברזי אמבטיה במטבח וההיפך. בפועל, במידה והעיצוב מתאים והכיור מתאים בגודלו, ניתן לעשות שימוש באותם ברזים בכיורי אמבטיה, ואף מצוינים לכך מבחינה השימוש.

ניתן להשתמש בברזים המותקנים על הקיר, ברזי ידית אחת וברזים ללא מגע.

בניגוד לעיצוב ולסגנון של הברזים במטבח, הרי שלא מתקיים אותו אפקט, כשהם מותקנים באמבטיה. קיימים חומרים מהם עשויים הברזים במטבח, שאינם תואמים תנאי לחות ורטיבות רבה. כך שקורוזיה על ברזים באמבטיה, משווה מראה עלוב וחסר היגיינה.

 

ברזי אמבטיה העשויים כרום, נוטים להחליד ולכן כדאי להחליפם בברזי נירוסטה. לכן, לפני בחירת הברז הבא שלכם מומלץ לבקר באתר איזיטאפ ולבחור את הברז המושלם, כזה שהוא גם איכותי ועמיד ומעל הכל מעצוב בצורה המתאימה ביותר לעיצוב הכולל של הבית. 

 

צריכים ייעוץ לעיצוב הבית? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן