רעיונות לעיצוב הבית

תמונה לפוסט רעיונות לעיצוב הבית

הבית שלנו הוא מבצרנו, זה המקום שאנו רוצים להרגיש בו טוב, נעים ובטוח ואחד הדברים שעוזרים לנו ליצור את הרגשות הללו הוא עיצוב. אנשים רבים שואלים, איך לעצב? מה להתאים למה? אלו שאלות שעולות לנו בעולם השפע שבו יש כל כך הרבה אפשרויות עיצוב ואנו לא יודעים במה לבחור. במאמר הבא ניתן לכם מספר רעיונות לעיצוב הבית.

רעיונות לעיצוב הבית- בחירת צבעים

כשמחפשים רעיונות לעיצוב הבית, אחד הדברים המרכזיים שאנו ממליצים באתר עיצוב הבית לתת עליהם את הדגש הוא הצבעים. צבעים מעבירים מסר וכדאי שנבחר אותם בקפידה. אם אתם מחפשים הרגשה חמימה, בחרו צבעים יותר חומים, אם אתם מחפשים הרגשה יותר קרירה, בחרו באפורים. אם אתם מחפשים שמחה, בחרו שילוב של צבעים שמחים כמו ירוק בהיר, חרדל, טורקיז וכדומה. לצבעים יש משמעות ומומלץ לבחור שני צבעים דומיננטיים עבור הבית. אל הצבעים האלו ניתן להוסיף צבעים ניטרליים כמו צבע עץ, שחור ולבן.

רעיונות לעיצוב הבית- התאמת גודל הרהיטים בבית

אחד הדברים החשובים בעיצוב הבית היא בחירת הרהיטים. הרהיטים הם אלו שממלאים את החלל ולכן עליהם להיות בפרופורציה אליו. אם נניח אנו רוצים לעצב את הסלון שלנו בעזרת ספה, שולחן ומזנון, חשוב שנתאים אותם לגודל החלל.

כך לדוגמא, אם יש לכם שטח של 4 מטר בסלון, תוכלו לשים ספה בגודל של 3 מטר. לגבי השולחן, יש לבחור אותו בהתאם לגודל הספה וגודל הסלון. שולחן גדול מידי, יקטין את החלל ויראה עמוס, שולחן קטן מידי יגדיל מאוד את החלל ויראה מוזר.

לגבי הנושא של המזנון, יש לחשוב האם אתם מעוניינים שיהיה בצבע של השולחן או שמא תרצו עיצוב שונה ממנו. זכרו, לכל חדר יש את הפונקציונאליות שלו. נסו לרהט כל חדר לפי הפרופורציות הנכונות ותגיעו לעיצוב יפה מאוד.

לסיכום, רעיונות לעיצוב הבית יש הרבה, אך אם רוצים לעשות עיצוב בית נכון, יש לבחור תחילה את הצבעים ולאחר מכן להתאים רהיטים לחלל. זו הדרך הנכונה להתחיל בעיצוב יפה של בית. משם יזרמו אליכם רעיונות לעיצוב הבית יצירתיים ויפים.

צריכים ייעוץ לעיצוב הבית? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן