עיצוב פנים מודרני

תמונה לפוסט עיצוב פנים מודרני

כולנו רוצים להרגיש כיף ונוח בבית שלנו ולפעמים הדרך לעשות זאת היא בעזרת עיצוב פנים. תוספת של רהיטים, צבעים ואלמנטים בחלל יכולים ליצור עיצוב פנים משגע שיהפוך כל חזרה שלכם הביתה לחלק הכי נעים ביום. כשמדברים על עיצוב, מבינים כי קיימים המון סוגים ממנו, הכתבה הבאה נדבר על האלמנטים המאפיינים עיצוב פנים מודרני.

מינימליסטיות ומראה נקי

ב- עיצוב פנים מודרני, אחד האלמנטים הכי חזקים הוא הקו הנקי והמינימליסטי. הכוונה בכמה שפחות פריטים בחלל שיוצרים עומס בעיניים ויותר פריטים חלקים ופשוטים. זהו סגנון עיצוב שמתאים יותר לשנים האחרונות ובעיקר באזורים עירוניים. את העיצוב המודרני ניתן לראות באופן מובהק באזור הסלון והמטבח ששם מתרכז רוב העיצוב של הבית.

שילובים של פורמייקה יחד עם עור

לאחרונה באתר שלנו עיצוב הבית והמשרד אנו רואים כי הפורמייקה היא סממן שמאוד מאופיין ע”י עיצוב פנים מודרני, במיוחד במטבחים. שם תראו אותה מככבת, כאשר גם במטבח הארונות יהיו בקו אחד, ללא עיטורים מיוחדים והדגש יהיה על מראה נקי לרוב בגוון הלבן או האפור. אל המראה הזה מצטרף העור ואין כמו שילוב של ספת עור יחד עם ארון מבריק בגוון מותאם.

צבעים קרים בשילוב עם צבעים חמים

עיצוב פנים מודרני מביא איתו ניגודיות יפה בין חם לקר. מצד אחד, רצפה בגוון אפור ומצד שני, כוננית עץ. השניים משחקים על הסקלה של חמימות יחד עם קרירות שיוצרים יחד מראה נעים מאוד. עוד מראה קריר המאפיין את העיצוב המודרני הוא השימוש בצבעים בגוון בטון. נהוג לבחור באחד מקירות הבית ולצבוע אותו בגוון בטון במרקם הדומה לשליכט צבעוני.

עיצוב פנים מודרני ניגודיות

עיצוב פנים מודרני – עציצים לבית

עציצים לבית הכוללים עלים ירוקים ופחות פרחים, הם מה שמאפיין את העיצוב המודרני. על אי מטבח מבריק מומלץ להוסיף עציץ ירוק שישדרג את האווירה. עציץ כזה ניתן להוסיף גם באזור הסלון. צבעים של אפור, בז’, חרדל ועץ יחד עם עציצים ירוקים יצרו מראה נקי והרמוני מבחינת הצבעים שנבחרו לחלל.

צריכים ייעוץ לעיצוב הבית? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן