עיצוב בית כפרי

תמונה למאמר עיצוב בית כפרי

כשמעצבים בית יש לחשוב איזה סגנון עיצוב אנו אוהבים. יש סגנון מודרני, יש סגנון קלאסי, יש סגנון בוהמי ויש את הסגנון הכפרי. כשמחליטים על עיצוב בית כפרי, יש להבין מהם המאפיינים שלו ובהתאם לכך תוכלו לעצב את הבית בעיצוב כפרי. במאמר הבא נדבר על מה כולל עיצוב פנים כפרי.

עיצוב בית כפרי אלמנט העץ

העיצוב הכפרי מביא עמו תחושה חמימה, תחושה של טבע במיטבו. אחד החומרים שהכי מזוהים עם העיצוב הכפרי הוא העץ בכל גווניו. עיצוב בית כפרי כולל שילוב של העץ במטבח, בסלון, בחדרים ולפעמים אפילו בריצוף הבית. העץ מביא את החמימות לבית.

עיצוב פנים כפרי בארונות של הבית

אחד מהרהיטים שהכי נפוצים באזורים שונים בבית הם ללא ספק הארונות. אנו נראה ארונות במטבח, בסלון, בחדרים, בחדרי האמבטיה והם למעשה מקום האחסון שלנו. ארונות שמעוצבים ע”י עיצוב פנים כפרי לרוב יהיו מסוגננים בעזרת חריטות. רואים זאת היטב בעיקר במטבחים.

תמונה של מטבח כפרי בפוסט עיצוב פנים כפרי

עיצוב כפרי באמצעות צבעים

עיצוב בית כפרי מכיל מגוון צבעים מיוחדים הכוללים: בז’ חולי שהוא יהווה את צבע הבסיס.  אל הצבע הזה לרוב יתווסף צבע נוסף שלרוב יהיה בגווני פסטל עדינים. אלו ישתלבו נהדר עם גוון העץ ויחד יצרו מראה כפרי הרמוני.

עיצוב פנים כפרי בקוטג’

עיצוב פנים כפרי משובח לרוב יבוצע בצורה הטובה ביותר בבתי קרקע עם גגות רעפים. בבית כזה קיימת אפשרות להגביהה את התקרה לכיוון הגג, כך שיראו את הקורות שלו. זוהי שיא הכפריות והמראה של העיצוב הזה הוא מיוחד מאוד, פסטורלי ויפה. בבתי קרקע קיימת גם חצר שהשילוב של העיצוב הכפרי יחד עם המראה שבחוץ יוצרים הרמוניה שאין כדוגמתה.

לסיכום, עיצוב בית כפרי הוא עיצוב משובח ויפה. יש בו מיוחדות בגוונים שלו, בבחירת הרהיטים ובמראה שמתחבר לבחוץ. אם אתם מעוניינים לייצר עיצוב כפרי, נסו את העקרונות שהצגנו כאן ותיצרו לכם את בית החלומות שלכם.

צריכים ייעוץ לעיצוב הבית? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן