עיצוב בית מודרני

מה זה עיצוב מודרני?

כיום יש המון סגנונות לעיצוב של בתים. יש סגנון כפרי וסגנון בוהמי ויש את הסגנון המודרני. עיצוב בית מודרני הוא עיצוב שתפס תאוצה בשנים האחרונות ואנו רואים אותו יותר ויותר בבתים ודירות. מדובר בעיצוב מינימליסטי עם קווים נקיים. לא כולם מתחברים לסגנון זה, אך מי שכן מתחבר, יוכל להנות מחלל בעיצוב נקי.

עיצוב חדר בבית עם עיצוב מודרני

כאשר מעצבים חדר בשיטה של עיצוב פנים מודרני, לרוב נשתמש בחומרים במראה קר. זו יכולה להיות מיטה שהבסיס שלה עשוי ממתכת או מתלה מתכת למעילים. השידות שליד המיטה והארון יהיו בעלי מגירות וארונות בעיצוב חלק ללא טקסטורה או חריצים.

עיצוב בית מודרני – עיצוב המטבח

המטבח המודרני, הוא מטבח שלרוב עשוי מפורמייקה או דלתות בצביעה בתנור. יהיה שימוש בגוונים עזים כמו אדום, ירוק, כחול ואפור או שכל המטבח יהיה בגוון לבן עם פסי ניקל. אם יהיה שילוב של עץ הוא יהיה מזערי והדלתות של המטבח יהיו ללא חריצים או עיצוב מיוחד. כמו כן, הידיות יהיו בקו ישר ובגוון ברור ומלא.

מטבח מודרני בצבע לבן עם ידיות ניקל

עיצוב סלון בבית עם עיצוב מודרני

הסלון כחלק משיטת עיצוב בית מודרני, יהיה מינימליסטי מאוד. הוא יכלול ספריות עשויות פרזול מתכת, שולחנות קפה שעשויים משיש, זכוכית או סוג של פולימר המכוסה פורמייקה. הספות יהיו מעור או בגוונים מודרניים. הווילונות של הסלון יהיו בסגנון ונציאני ופחות וילונות בד נופלים. שיטות לעיצובי סלון נוספים ניתן לראות באתר שלנו.

לסיכום, מי שמחפש עיצוב נקי, בלי הרבה פרטים, ימצא זאת כחלק מעיצוב מודרני. זהו עיצוב שמביא מינימליסטיות שלפעמים מאופיינת בעיצוב וגוונים קרים. הקווים יהיו ישרים, האקססוריז יהיו בצורות סימטריות והצבעים שיבחרו יהיו מורכבים מצבע דומיננטי אחד וצבע אחר בהיר שנותן רקע.

צריכים ייעוץ לעיצוב הבית? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן